Kreativ webdesigner og specialist i online marketing søger team til at drømme stort sammen med

Det er ti år siden, at jeg blev introduceret til WordPress, som jeg bl.a. faldt for, fordi der er masser af muligheder og nye kommer til i takt med udvikling og efterspørgsel. De sider jeg har lavet har været på op til 245 sider og indeholdt webshops, tilmeldinger til skole, yoga-hold, konferencer samt specielle funktioner.

Det falder helt naturligt også at arbejde med SoMe, sætte det op for kunden, skrive sælgende tekster og ud fra information fra Google m.fl. lave en medieplan, der eksekveres på rigtigt sted og tidspunkt.

Udover WP arbejder jeg med:

- Facebook og Instagram – planlægning i Meta business suite samt LinkedIn
- Mailchimp – nyhedsbreve og kampagner
- Adope PhotoShop og Indesign samt online programmer
- Foto Canon EOS og video redigeres online

Salg og marketing

Jeg er uddannet i mediebranchen med salg og marketing (print), hvor min viden og erfaring har været nem at overføre til online-markedsføring. Designet, der udvikles til hver enkelt hjemmeside, føres videre på de sociale medier, hvor potentielle kunder let kan genkende virksomheden. Hjemmesiden er selvfølgelig bearbejdet og søgeoptimeret i mindste detalje i back-end og forberedt til de elementer, der ønskes.

Lidt om mig

Jeg har været solo-selvstændig på deltid og de sidste tre år på fuld tid. Den første omgang Covid19 bød på flere hasteopgaver og webshops, men i anden omgang mistede jeg kunder, som ville stå for det selv, og jeg min lille virksomhed måtte lukke. Som Mediesitter tilbød jeg mange af de samme ydelser som jer, men i mindre skala.


I kraft af at jeg har arbejdet som lærer, kan jeg også tilbyde at afholde kurser evt. workshops for virksomheder, der gerne vil vide mere om onlineuniverset og de muligheder, det giver også i fremtiden. Jeg glæder mig til at dele mit univers og viden med jer - mit team, der passer på Torp IT og hinanden.

Erhvervserfaring:

2021 -
2014 -21 Iværksætter - soloselvstændig, Mediesitter
2015 -18 Lærer, Greve Privatskole
2013-15 Vice Conference Manager, BMSF
2013 Sales manager, Kompetenceforum Aps
2010 Friskolelærer, Mentiqa Odense
2008 Salgsassistent, Hørkram A/S
2007  Mediaassistent, Dagbladet Ringsted
2001  Salgskoordinator, Handelsvirksomhed LCH A/S
1999  Barsel
1997  Kursussekretær, Danske Elværkers Forening
1994  Chefsekretær, Berlingske Annoncecenter
1990  Redaktionsassistent – sekretær, G&S International A/S
1986  Kontorelev/assistent, Dagbladet Roskilde

Uddannelse:

Autodidakt WordPress ekspert

2013  Personregistrering AMU Fyn
2013  Lean Agent, Kompetenceforum/Esbjerg Handelsskole
2000  Web & Design, IT-univers, genopfrisket februar 2004
1997  Bachelor Engelsk, CBS, København
1995  Merkonom, Niels Brock Handelsskole
1988  HMX, Roskilde Handelsskole
1985  Nysproglig student, Sorø Akademi
1982  Rotary Udvekslingsstudent, Australien
1981  FUA, Sorø Borgerskole

Alle beviser fremvises gerne.

Personlige egenskaber

Som person er jeg proaktiv og forudseende. Jeg værdsætter, at det er tilladt at være punktlig, når det gælder deadlines og tænke fremadrettet.

Jeg har et lyst sind, et stort drive, en høj stresstærskel og stoler på mine kollegaer, så vi i fælleskab kan finde det ekstra gear, når det er nødvendigt.

Salg og service

Kundeservice personligt- og pr. telefon til detail- og engroshandel samt mediebranchen

Indkøb til lager med tilhørende lager- og batchstyring samt transport og tolddeklarering

Susanne Hoff-Clausen
Stenkistebuen 20
4180 Sorø

Mobil: 21473977
susanne@hoff-clausen.dk
Fødselsdag 17. januar 1965

Kørekort b og egen bil

Produktion- og projektstyring

Hjemmesider med budget optil 180.000, medieplaner for social medier, billeder, video og print

Annoncer til printmedia gennemførsel og afvikling

Produktionsplanlægning for magasiner, kurser og konferencer bl.a. timeline og budgetstyring

Årsplaner efter undervisningsministeriets fælles mål og gennemførelse

Administration

Alt inden for alment kontorarbejde

Struktur i arkivering af dokumenter og billeder m.v.

Procesoptimering af arbejdsgange i administrationen

Budgetkontrol i forbindelse med projekter

Mødeafholdelse med opfølgning og referater

Kurser, receptioner og konferencer fra idéfase til afregning

IT & sprog

Superbruger MS-office-pakken

Engelsk på højt niveau og har kendskab til tysk og skandinaviske sprog og kulturer